donderdag 27 november 2014

USA

Hi,

USA, Amerika of de verenigde Staten zijn allemaal verschillende benamingen voor een tof land waar ik al sinds kleins af aan graag heen zou willen. En waarschijnlijk is het aankomende zomer zover! 

Zoals jullie weten is een vakantie naar Amerika niet heel goedkoop. Ik heb dus zitten kijken of ik op de een of andere manier iets anders kan doen in Amerika zodat ik er langere tijd kan blijven en ook wat geld kan verdienen ondertussen. Hierdoor kwam ik terecht op sites al www.ccusa.nl en www.travelactive.nl, waar ik las over de verschillende manieren waarop je stages en/of werken kan in Amerika.

Uiteindelijk kwam ik iets tegen wat me heel erg gaaf lijkt! Counselor worden op een amerikaans ''summercamp''. Ik heb een achtergrond in de kinderopvang, dus dit past echt in mijn straatje én zo kan ik dus een combi maken tussen het reizen naar/in Amerika en het werken daar. Ik heb heel de site al uitgepluist en ben afgelopen week naar een info meeting geweest, en ik ben nog enthousiaster geworden dan ik al was om dit te gaan doen!

Jullie zullen op deze blog dus kunnen volgen hoe dit verder zal gaan en of het er aankomende zomer dan toch echt van zal gaan komen. Ik houd jullie op de hoogte!


Liefs, Jeske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten