maandag 1 december 2014

Stedentrips bucketlist.

Hi allemaal,

zoals jullie al wel doorhadden, houd ik erg veel van reizen. Ik zou dan ook graag nog veel meer van de wereld willen zien! En een fijne manier om leuke plekjes te ontdekken is door een stedentrip te maken. Zo ben ik zelf al naar o.a. Parijs, Lille, Charkov en Barcelona geweest.

Maarrrr, natuurlijk zijn er genoeg steden die ik nog graag zou willen zien. Kijk mee naar mijn 'Stedentrips bucketlist'!

1. Londen - Groot-Brittaniƫ.

Met stip op nummer 1 staat londen. Ik zou het liefst rond kerst een keertje de Engelse hoofdstad willen verkennen, maar dat is er tot nu toe nog steeds niet van gekomen helaas i.v.m. mijn werk.

2. Praag - TsjechiĆ«.

Wat ik zo hoor van anderen is dat Praag een prachtige stad is en er veel te zien is. Dit ga ik hoogstwaarschijnlijk halverwege Januari zelf ervaren voor een aantal dagen!

3. Berlijn - Duitsland.


Ook Berlijn lijkt me erg tof voor een stedentrip en dan met name alle historische gebouwen en plaatsen daar bekijken.

4. Athene - Griekenland.


Ook naar Athene wil ik graag nog een keertje, de gebouwen uit de oudheid moeten daar blijkbaar ook erg mooi zijn!

5. Riga - Letland.


Naar aanleiding van het tripje van Serena (www.beautylab.nl) wil ik ook een keer naar de Letse hoofdstad, die zag er prachtig uit op foto's en blijkbaar is het eten daar ook erg goed!

Dit was een stukje van mijn bucketlist stedentrips, ik wil nog zoveel zien dat ik gerust 5 pagina's vol kan schrijven (oke, dat is overdreven, maar je snapt waar ik heen wil haha).

Waar willen jullie graag nog heen? En wat is jou favoriete stedentrip die je al gemaakt hebt?

Liefs, Jeske.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten