donderdag 18 december 2014

Balen:(!

Even een korte update...

Ik vertelde jullie laatst dat ik waarschijnlijk in Januari een tripje naar Praag zou gaan doen. Deze prijs had een vriendin van me gewonnen(4-daagse stedentrip Praag) en aan mij gegeven(super lief!) omdat zij geen vrij kon krijgen op haar werk.

Een tijdje terug had ik al mijn gegevens ingevuld en de plaats waarvandaan we wilden vertrekken etc. doorgegeven, maar ik had dus nog steeds niks terug gehoord. Ik heb er vandaag achteraan gemaild, en nu bleek dat die datum niet door kan gaan omdat er niet genoeg deelnemers zijn die datum :(. Dus ik baal er nogal van! Hopelijk kunnen we nog op een andere datum, zonder dat we nog bij hoeven te betalen.

Gelukkig heb ik nu wel lekker een midweekje vrij, dus kan ik andere leuke dingen inplannen die week:)! Elk nadeel heb zijn voordeel, zoals Johan Cruijf 't zou zeggen haha;).

Hebben jullie nog leuke tripjes in de planning? Zo ja, waarheen en wanneer?

Liefs, Jeske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten