dinsdag 16 december 2014

Films over reizen.

Ik hou van reizen, zoals jullie inmiddels wel hebben gemerkt;). Maar wanneer ik lekker thuis zit en dan vooral s' winters wanneer het echt koud is, houd ik ook van een filmpje kijken. Lekker op de bank, sloffen aan en een bekertje warme chocomel in de hand, heerlijk! Ik vind het dan ook leuk om films te kijken die over andere continenten gaan en/of over reizen in het algemeen. Hieronder een aantal aanraders van mij.

1. Eurotrip.

Houd je van humor, dan is dit een film voor jou! De film gaat over een groepje jongeren dat een roadtrip maakt door Europa en in allemaal aparte situaties terecht komt. Verder verklap ik niet te veel, dus ik zou zeggen, ga kijken;).

Trailer.

2. Into the wild.

Een film over alleen reizen. Christopher Mc Candless is net afgestudeerd en heeft een prachtige toekomst voor zich. Maar hij kiest ervoor om alles wat hij bezit weg te geven en op zoek te gaan naar zichzelf. In deze film zie je wat hij meemaakt onderweg en wie hij tegenkomt.

Trailer.

3. Up.

Wanneer je van animatiefilms én reizen houdt is Up de film voor jou. Deze film gaat over een 78-jarige ballonnenverkoper die zijn levenslange droom gaat verwezenlijken.  Hij bind duizenden ballonnen aan zijn huis en gaat op reis naar Zuid-Amerika. Dit allemaal samen met de 8-jarige Russel, die per ongeluk mee is.

Trailer.



Welke reisfilms heb jij allemaal al gezien? Heb jij nog aanraders voor mij?

Liefs, Jeske.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten